كولر گازي گري 30000 كولر گازي گري 30000 .

كولر گازي گري 30000

كولرگازي اجنرال

بررسي اجمالي كولرگازي 24000 اجنرال

يكي از مشخصه هاي قابل قياس هر كولرگازي ميزان قدرت پرتاب و هدايت جريان هواي خنك در جهت هاي مختف مي باشد اين عوامل به خودي خود به مواردي نظير نوع كمپروسور به كار رفته در كولر گازي و ميزان قدرت موتور بستگي دارد. كولرگازي 24000 اجنرال طراحي شده با ظرفيتي واقعي و كاربردي ميتواند محيط هاي تا 60 متر مربع را به راحتي خنك نموده و همچنين به دليل  داشتن قابليت گرمايش نيز ميتوان از اين سيستم جهت گرم نمودن هواي محيط بجاي سيستمهاي حرارتي قديمي استفاده نمود.

تنظيم كولرگازي اوجنرال با استفاده از ريموت كنترل

كولرگازي اجنرال 24000 داراي ريموت كنترل بوده كه با استفاده از آن ميتوان در هر نقطه اي از خانه ميزان  قدرت  و جهت پرتاب باد و هممچنين ميزان سردي و گرمي و خيلي از پارامترهاي ديگر را با زدن يك دكمه كنترل نمود. يونيت داخلي كولرگازي كه خروجي هواي سرد و گرم مي باشد به نحوي طراحي شده است كه صداي توليد شده آن به زير 20 دسي بل رسيده است كه اين ميزان از صدا يكي از دلايل مهم خريد اين كولرگازي اجنرال توسط مشتريان پروپاقرص اين شركت معروف مي باشد.

عملكرد عالي كولرگازي اينورتر 24000

ناگفته نماند كه دليل اصلي خريد كولرگازي 24000 اجنرال با توجه به نظرات گفته شده توسط مصرف كنندگان در شهرهاي مختلف كشور با آب و هواي متفاوت عملكرد قابل قبول در گرماي بسيار زياد و طول عمر بالا و دوام بساير بالاي قطعات مصرفي اين سيستم تهويه هواي مطبوع عنوان شده است. جالب است بدانيد كه اين شركت ژاپني برخلاف ساير برندهاي معروف دنيا كه در زمينه توليد طيف وسيع و متنوعي از محصولات مختلف فعاليت دارند فقط و فقط به توليد كولرهاي گازي باكيفيت عالي بسنده نموده تا بتواند تمام نيازهايي را كه يك مصرف كننده آگاه از كولرگازي انتظار دارد را به  حيطه ي عمل بكشاند و خوشبختانه در اين زمينه نيز موفق بوده است.

ذكر اين نكته لازم است كه در كولرگازي 24000 اجنرال بجاي استفاده از گاز قديمي و پرمصرف آر 22 از گاز فوق كم مصرف و سازگار با محيط زيست آر 410 بهره برده شده است كه اين خود مزيد بر علت شده است تا مشتريان ازبين برندهاي محبوب ديگر كولرگازي اجنرال را در سطح بالاتري ببينند.


برچسب: كولرگازي 24000اجنرال، كولرگازي 24000اجنرال اينورتر، كولرگازي 24000اجنرال كم مصرف، قيمت كولرگازي 24000اجنرال، خريد كولرگازي 24000اجنرال از بانه، كولرگازي اجنرال 24000، قيمت كولرگازي اجنرال 24000، كولرگازي اجنرال 24000اينورتر، خريد كولرگازي اجنرال 24000،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۳:۲۲ توسط:بانه انتخاب موضوع: كولرگازي اجنرال نظرات (0)

ارتقا رتبه سايت شما

وقت معتبر شدن وب سايت شماست .

پيشنهاد مي كنيم با پكيج هاي سامانه شيك رنك رتبه سايت خود را بصورت فوري و طبيعي افزايش دهيد .

در كمتر از 24 ساعت شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .

1- لينك سفارش پكيج افزايش ورودي گوگل

2- لينك سفارش خريد بك لينك

3- لينك سفارش بك لينك انبوه بيش از 7000

4- لينك سفارش رپورتاژ آگهي

5- لينك سفارش بك لينك خارجي

و ده ها خدمات حرفه اي ديگر ..

همين امروز شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .

سامانه شيك رنك داراي لوگوي ديجيتال و نماد اعتماد الكترونيك 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۷:۴۲ توسط:بانه انتخاب موضوع: نظرات (0)