کولر گازی گری 30000 کولر گازی گری 30000 .

کولر گازی گری 30000

آشنایی با تلویزیون ال جی SM9000 (بخش دوم)

زمان پاسخ دهی

این تلویزیون دارای زمان پاسخ دهی عالی است، البته زمان پاسخ دهی خیلی سریع است که این نباید در بیشتر محتواها مشکلی ایجاد کند.

کیفیت صدا

به طور کلی، LG SM9000 کیفیت صوتی مناسبی دارد. صدای آن تقریبا مناسب است و هیچ گونه نویز اضافی ندارد. دیالوگ های روشن و قابل فهمی را ارائه می دهد. برای داشتن یک صدای بهتر، توصیه می شود که بلندگوهای اختصاصی یا یک ساندبار تهیه کنید.

ویژگی های هوشمند

LG SM9000 ویژگی های هوشمند زیادی دارد. کار با سیسم عامل این تلویزیون راحت و بسیار سریع است و اپ های زیادی را در فروشگاهش به شما ارائه می دهد. ریموت این تلویزیون عالی است و قابلیت جستجوی صوتی را هم دارد. متاسفانه، تبلیغاتی در فروشگاه محتوا و در منوی اصلی وجود دارد که نمی توان آنها را غیرفعال کرد.

برنامه ها و ویژگی ها

انتخاب برنامه: زیاد

صاف بودن برنامه ها: متوسط

توانایی پخش: دارد

پخش USB درایو: دارد

USB Drive HDR پخش: دارد

HDR درNetflix : دارد

HDR در ویدیو آمازون: دارد

HDR در یوتیوب: دارد

ریموت کنترل

LG SM9000 شامل همان ریموت هوشمند است که در اکثر تلویزیون های LG در چند سال گذشته وجود داشته است. از ریموت می توان به عنوان یک اشاره گر مجازی مثل موس استفاده کرد که باعث می شود کار با منوها بسیار آسان باشد. در سال جدید می توان از این ریموت به عنوان یک ریموت جهانی برای دیگر وسایل منزل هم استفاده کرد. آن تقریبا می تواند برای هر دستگاهی کار کند، حتی اگر HDMI-CEC را پشتیبانی نکند.

مزیت های تلویزیون SM9000

- تاخیر ورودی بسیار عالی برای بازی

- تصویر در زاویه های غیر مستقیم همچنان دقیق باقی می ماند.

- ویژگی های آینده نگرانه، از جمله پشتیبانی از HDMI 2.1 و VRR HDMI Forum.

معایب تلویزیون SM9000

- عملکرد آن در اتاق تاریک زیاد خوب نیست.


برچسب: تلویزیون 2019 ال جیSM9000، تلویزیون SM9000 ال جی، قیمت تلویزیون SM9000 ال جی، تلویزیون جدید SM9000 ال جی، خرید تلویزیون SM9000 ال جی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۶:۴۶ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)