کولر گازی گری 30000 کولر گازی گری 30000 .

کولر گازی گری 30000

کولرگازی 24000 ال جی

محل نصب کولرگازی 24000 ال جی

در حل حاضر در تمامی ساختمانهای واقع در شهرها و مکانهای مسکونی انبوه سازی شده از کولرگازی بعنوان سیستم تهویه هوای مطبوع به طور گسترده استفاده شده است. اما سوال اینجاست که محل نصب این سیستم تهویه در کجای ساختمان باید باشد و از نظر فنی دارای چه شرایطی باشد. در این مقاله به تشریح این موضوع خواهیم پرداخت.

قبل از جانمایی کولرگازی 24000 ال جی لازم است بدانیم که عموم اسپلیت ها از دو قسمت مجزا تحت عنوان پنل داخلی و پنل خارجی ساخته شده است. پس لازم است که برای جانمایی هر دو قسمت تدابیر لازم را در نظر بگیرید تا خروجی کولرگازی هوایی سرد و خنک و عاری از ریزگردهای موجود در داخل و خارج ساختمان باشد.

 

محل نصب کولر گازی ال جی 24000 برای پنل داخلی

در این مقاله صرفا به توضیح محل نصب اسپلیت ها خواهیم پرداخت. چرا که به غیر این نوع مدل کولرگازی سیستمهای دیگری مثل کولرگازی ایستاده کولرگازی پرتابل و داکت اسپلیت ها تولید شده اند.

پنل داخلی کولرگازی ال جی وظیفه پرتاب و هدایت جریان هوا را به داخل محیط برعهده دارد. طی عملیات و واکنشهای خاص فیزیکی باد در کمپرسور تولید شده و با استفاده از لوله های تعبیه شده از قبل باد به سمت پنل داخلی هدایت شده و سپس به بیرون پرتاب میشود. همچنین این پنل با استفاده از ترموستات محیطی نصب شده در آن دمای محیط را اندازه گیری کرده و به طور مرتب به برد سیستم گزارش میدهد تا دمای باد با محیط متناسب شود و یا در زمانهایی که بطور دستی دما را زیاد یا کم میکنید توسط این ترموستات در کولرگازی 24000 ال جی تغییرات لازم جهت سرد و یا گرم شدن محیط صورت گیرد.

بادی که به بیرون پرتاب میشود توسط پره های مخصوص تعبیه شده روی پنل میتواند بطور ثابت در یک جهت و یا بطور متغیر و متناوب از بالا به پایین و یا برعکس پرتاب شود تا محیط را بصورت یکنواخت تر خنک نماید.

 منبع:

https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-lg/کولر-گازی-ال-جی-24000-اینورتر-و-کم-مصرف-a-بیگ-اینورتر-فروشگاه.html

 منابع:


shorturl.at/zHIMP

https://tinyurl.com/vjjcyx4

https://bit.ly/2s4pm7C

https://is.gd/XZjfPy

https://v.ht/5H9Y

http://i3t.ir/dmEdm

http://gg.gg/fzbex

https://opizo.com/jVKxUE

http://bit.do/fj2kt

 

 


برچسب: کولرگازی 24000 ال جی، کولرگازی 24000 ال جی اینورتر، کولرگازی 24000 ال جی بانه، قیمت اسپلیت ال جی ال جی، خرید کولرگازی ال جی 24000،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۳:۰۱ توسط:بانه انتخاب موضوع: کولرگازی ال جی نظرات (0)