کولر گازی گری 30000 کولر گازی گری 30000 .

کولر گازی گری 30000

نقد فنی تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش اول)

موتور پردازنده Quantum Processor 4K یا همان پردازنده کوانتومی 4K، رنگ ها را کاملاً تصفیه می کند به صورتی که شاهد محتوای با جزئیات از هر صحنه خواهید شد. علاوه بر بخش تصویری تلویزیون QLED سامسونگ قسمت صوتی آن که با توان بالای 40 وات همراه شده همچنین در کنار بلندگوهای 4.1 کاناله‎ اش سعی در تولید و انتشار صدای عالی را داراست.

حال با نگاهی اجمالی به بخش اسمارت تلویزیون 2019 سامسونگ 65Q80R با برجسته ترین امکانات آن همچون صفحه سرگرم کننده اسمارت هاب، هر کدام از دستیار صوتی های Bixby و Google Assistant در کنار فناوری AI و نیز مرورگر اینترنت و هر کدام از امکانات اشتراک گذاریMirroring ،DLNA و نیز Wi-Fi Direct رو به رو خواهید شد. شما نیز اگر جزو افراد خوش سلیقه و شیک پسند هستید، می توانید با انتخاب تلویزیون سامسونگ 65Q80R هم از مزایای آن برخوردار شوید و هم اینکه فضایی لوکس به منزل ببخشید.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 65Q80R

تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160×3840 پیکسل را به معرض نمایش می­گذارد، تلویزیون 4K از مقدار 3840 در 2160 پیکسل بهره می‌برد. تفاوت جزئی این دو، به تفاوت در نسبت تصویر بین سینمای دیجیتال و نمایشگرهای خانگی برمی‌گردد. UHD نیز وضوح تصویر دیگری با نسبت تصویر استاندارد 9.16 است، به این معنی که نمایشگرهای آن قابلیت پشتیبانی از محتوای قدیمی Full HD را دارند. هم عبارت 4K و هم UHD می‌­توانند به‌ اختصار 2160p نامیده شوند تا با استانداردهای گذشته سازگار شوند.

فناوری Quantum dot

تکنولوژی کوانتوم دات در تلویزیون ها با قرار دادن یک لایه یا یک فیلم از نقطه های کوانتومی روی نور پس زمینه یک پنل ال ای دی معمولی کار می کند. لایه ی مورد بحث از ذرات بسیار ریزی تشکیل شده است که هر کدام از این ذرات با توجه به ابعادش (بین 2 تا 10 نانومتر)، نور جداگانه ای از خود ساطع می کند. اساسا ابعاد این ذرات، طول موج نور ساطع شده از آنها را تعیین می کنند و از این طریق رنگ های مختلف ایجاد می شوند. سامسونگ مدعی شده است که نقطه های کوانتومی می توانند بیش از یک میلیارد رنگ مختلف تولید کنند.

تکنولوژی Auto Depth Enhancer

تکنولوژی Auto Depth Enhancer را حتما در لیست مشخصات تلویزیون 65 اینچ سامسونگ دیده اید، این قابلیت با افزایش عمق تصاویر در سه بعدی به نظر رسیدن تصاویر نقش مهمی دارد، در واقع با جداسازی تصویر اصلی و تصویر پس زمینه کاری می کند تا تصویر اصلی برجسته تر نمایش داده شود و عمق تصاویر بیشتر گردد.


برچسب: تلویزیون QLED سامسونگ، تلویزیون 4K سامسونگ، تلویزیون سامسونگ Q80R، مشخصات تلویزیون سامسونگ Q80R،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۰:۴۷ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)