کولر گازی گری 30000 کولر گازی گری 30000 .

کولر گازی گری 30000

نقد فنی تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش چهارم)

قابلیت One Remote

شگفتی های این تلویزیون اسمارت سامسونگ 65Q80R تنها به خود تلویزیون ختم نمی شود بلکه ریموت کنترل این وسیله نیز دارای ویژگیهای بسیار کاربردی و جالبی است که ارزش پرداختن را دارد. از جمله این ویژگی ها می توان یک نمونه به قابلیت One Remote اشاره کرد. این تکنولوژی به شما کمک خواهد کرد که با استفاده از کنترل کننده تلویزیون افزون بر خود این وسیله، به کنترل دیگر دستگاه های سامسونگی هوشمند با همان کنترل بپردازید. این امر سبب می شود که کنترل لوازم مختلف برای شما بسیار ساده، راحت و لذت بخش باشد. همچنین این ریموت کنترل دارای خصوصیات بسیار کاربردی همچون ارائه دکمه های دسترسی سریع به امکانات گوناگون و ... نیز می باشد.

با Bixby متفاوت تر از همیشه با تلویزیون حرف بزنید

دستیار صوتی Bixby بر روی این تلویزیون امکان دسترسی شما را به محتوایی غنی تر فراهم خواهد کرد، زیرا پس از ارائه‌ی خواسته‌هایتان به صورت صوتی، سوالاتی از شما پرسیده خواهد شد تا جوابی کامل تر و کاملاً متناسب با نیازتان داشته باشید. دستیار صوتی Google Assistant نیز به صورت هوشمندانه صدای شما را تشخیص خواهد داد تا برای مدیریت کانال‌ها، تغییر سطح صدا و امور مبتنی بر اینترنت مورد استفاده قرار دهد.

تلویزیون 65Q80R همچنین امکانات اشتراک گذاری هوشمند از جمله Wi-Fi Direct امکان اشتراک گذاری بی‌سیم را به شما خواهد داد تا محتوای متنوع را با کیفیت بالاتر و وضوح صدای بیشتر مشاهده نمایید. امکان دسترسی به قابلیت‌های Air Play 2 وAmazon Alexa این امکان را فراهم خواهد کرد تا با سایر لوازم هوشمند از برندهای دیگر از جمله اپل نیز با این تلویزیون ارتباط برقرار کنید.

طراحی تلویزیون سامسونگ 65Q80R

بدون شک یکی از برترین طراحی‌های به کار رفته در سامسونگ برای تلویزیون‌های QLED این برند و مخصوصا مدل 65Q80R سامسونگ اختصاص داده شده است. شکیل و خوش تراش واژه‌هایی هستند که با وجود پربار بودن نمی‌توانند این محصول را به صورت کامل توصیف کنند. ظرافت بالایی که در ساخت این تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته است، حس متفاوتی را به سالن شما خواهد بخشید و این امکان را به شما خواهد داد تا دیزاینی متفاوت را در خانه‌ی خود داشته باشید. فریم باریک اطراف نمایشگر با طراحی خوش تراش پایه و همرنگ با رنگ نقره‌ای متالیک بدنه، نمایی لوکس و جذاب را به این مدل بخشیده است.

اتصال پایه و بدنه نیز به شکل هوشمندانه و با هنرمندی طراحان سامسونگ شکل گرفته است تا استقامت، زیبایی و اتصالات عالی و مرتب را به ارمغان آورد. پنل پشتی این محصول که با رنگ مشکی تولید شده است نیز امکاناتی عالی از جمله پورت‌های اتصالی و محل خروجی صدا را بر روی خود جای داده است تا کارایی بالاتری را به شما ارائه دهد. سنجش تلویزیون 65Q80R سامسونگ از هر زاویه‌ای نمایی عالی از زیبایی این محصول را به رخ خواهد کشید. 


برچسب: تلویزیون QLED سامسونگ، تلویزیون 4K سامسونگ، تلویزیون سامسونگ Q80R، مشخصات تلویزیون سامسونگ Q80R،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۵:۰۹ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)