کولر گازی گری 30000 کولر گازی گری 30000 .

کولر گازی گری 30000

نگاهی فنی به مشخصات تلویزیون سونی 65A8G (بخش سوم)

نرخ حرکت تصویر Motionflow

نرخ حرکت تصویر Motionflow که همان واحد بروز رسانی تصویر می باشد در تلویزیون سونی 65A8G تعبیه گردیده است که صحنه های سریع فیلم را به صورت کاملا صاف و بدون نویز نمایش می دهد. این قابلیت تصاویر متحرک را به طور کامل کنترل میکند و آنها را با کیفیت بالایی نمایش می دهد. در واقع نرخ حرکت تصویر Motionflow قادر است هنگام پخش صحنه های سریع از تار شدن تصاویر جلوگیری نماید، بدون آنکه هیچ گونه افت کیفیت را ایجاد نماید. این قابلیت هنگام مشاهده محتواهایی مانند بازی فوتبال می تواند به خوبی نمایان باشد، به طوری که از دیدن صحنه هایی با سرعت بالا مثل صحنه گل زنی در فوتبال شور و هیجان زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.

سیستم صوتی تلویزیون سونی 65A8G

سونی علاوه بر کیفیت تصویر بالا، بخش صوتی تلویزیون 65A8G را کامل و بی نقص در نظر گرفته است. همان طور که در بالاتر اشاره کردیم این تلویزیون از بلندگوهایی مجهز به فناوری Cinematic S-Force Front Surround بهره برده است که صدایی همه جانبه و فراگیر را پخش می کنند. همچنین فناوری پاکسازی فاز Clear Phase نیز در این تلویزیون تعبیه شده است که صدا را تجزیه و تحلیل کرده و صداهای اضافی و غیرطبیعی را حذف خواهد کرد؛ در نتیجه صدایی واضح، خالص و طبیعی را شاهد خواهید بود. در سیستم صوتی این تلویزیون 65 اینچ سونی فناوری Sound-from-Picture Reality نیز تعبیه گردیده است که برای هماهنگی صدا و تصویر کاربرد دارد. این فناوری سبب ترکیب صدا و تصویر شده و از هر قسمت از صفحه نمایش به طور همزمان صدای برنامه ها را خواهید شنید. 


برچسب: تلویزیون هوشمند (SMART)، سیستم عامل اندروید، تلویزیون صفحه تخت (FLAT)، تلویزیون سونی، تلویزیون OLED، تلویزیون HDR، تلویزیون 4K، خرید تلویزیون سونی 65A8G،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۳:۰۲ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)