کولر گازی گری 30000 کولر گازی گری 30000 .

کولر گازی گری 30000

کولرگازی 24000 ال جی

محل نصب کولرگازی 24000 ال جی

در حل حاضر در تمامی ساختمانهای واقع در شهرها و مکانهای مسکونی انبوه سازی شده از کولرگازی بعنوان سیستم تهویه هوای مطبوع به طور گسترده استفاده شده است. اما سوال اینجاست که محل نصب این سیستم تهویه در کجای ساختمان باید باشد و از نظر فنی دارای چه شرایطی باشد. در این مقاله به تشریح این موضوع خواهیم پرداخت.

قبل از جانمایی کولرگازی 24000 ال جی لازم است بدانیم که عموم اسپلیت ها از دو قسمت مجزا تحت عنوان پنل داخلی و پنل خارجی ساخته شده است. پس لازم است که برای جانمایی هر دو قسمت تدابیر لازم را در نظر بگیرید تا خروجی کولرگازی هوایی سرد و خنک و عاری از ریزگردهای موجود در داخل و خارج ساختمان باشد.

 

محل نصب کولر گازی ال جی 24000 برای پنل داخلی

در این مقاله صرفا به توضیح محل نصب اسپلیت ها خواهیم پرداخت. چرا که به غیر این نوع مدل کولرگازی سیستمهای دیگری مثل کولرگازی ایستاده کولرگازی پرتابل و داکت اسپلیت ها تولید شده اند.

پنل داخلی کولرگازی ال جی وظیفه پرتاب و هدایت جریان هوا را به داخل محیط برعهده دارد. طی عملیات و واکنشهای خاص فیزیکی باد در کمپرسور تولید شده و با استفاده از لوله های تعبیه شده از قبل باد به سمت پنل داخلی هدایت شده و سپس به بیرون پرتاب میشود. همچنین این پنل با استفاده از ترموستات محیطی نصب شده در آن دمای محیط را اندازه گیری کرده و به طور مرتب به برد سیستم گزارش میدهد تا دمای باد با محیط متناسب شود و یا در زمانهایی که بطور دستی دما را زیاد یا کم میکنید توسط این ترموستات در کولرگازی 24000 ال جی تغییرات لازم جهت سرد و یا گرم شدن محیط صورت گیرد.

بادی که به بیرون پرتاب میشود توسط پره های مخصوص تعبیه شده روی پنل میتواند بطور ثابت در یک جهت و یا بطور متغیر و متناوب از بالا به پایین و یا برعکس پرتاب شود تا محیط را بصورت یکنواخت تر خنک نماید.

 منبع:

https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-lg/کولر-گازی-ال-جی-24000-اینورتر-و-کم-مصرف-a-بیگ-اینورتر-فروشگاه.html

 منابع:


shorturl.at/zHIMP

https://tinyurl.com/vjjcyx4

https://bit.ly/2s4pm7C

https://is.gd/XZjfPy

https://v.ht/5H9Y

http://i3t.ir/dmEdm

http://gg.gg/fzbex

https://opizo.com/jVKxUE

http://bit.do/fj2kt

 

 


برچسب: کولرگازی 24000 ال جی، کولرگازی 24000 ال جی اینورتر، کولرگازی 24000 ال جی بانه، قیمت اسپلیت ال جی ال جی، خرید کولرگازی ال جی 24000،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۳:۰۱ توسط:بانه انتخاب موضوع: کولرگازی ال جی نظرات (0)

کولرگازی 18000 ال جی

خاموش شدن ناگهانی کولرگازی 18000 ال جی

وقتی صحبت از خاموش شدن ناگهانی کولرگازی پیش می آید به این معنیست که کولرگازی در حین عمل خاموش شده و دیگر عمل نکند و یا اینکه اصلا روشن نمیشود. بسیاری از سرویس کاران بر این باورند که این مشکل ناشی از موتور کولرگازی می باشد و اعتقاد دارند موتور سوخته است اما در این پست به دلایلی که باعث وجود این مشکل می‌شوند خواهیم پرداخت.

 

یکی از دلایل این امر این است که احتمال دارد سیم کشی برق خانه و یا سیم‌های کولرگازی اتصال کرده باشند.

کولرگازی 18000 ال جی برای عملکرد طبیعی خود نیاز دارد تا 120 ولت جریان برق را داشته باشد حال در صورتیکه این میزان برق تامین نشود موجب صدور فرمان توقف کولرگازی از برد دستگاه میشود.معمولا هر نوع اتصال سیم در ساختمان که اتفاق بیفتد موجب کاهش ولتاژ مذکور و تناوب جریان برق در کولرگازی شده که همین امر دلیل خاموش شدن کولرگازی ال جی توسط برد سیستم می باشد.

 

از جمله دلایل دیگر خاموش شدن ناگهانی کولرگازی میتوان خراب شدن خازن، کثیف شدن بیش از اندازه برد و یا محل اتصال سیم‌ها، شل بودن اتصالات، یکی شدن اتصالات فاز و نول و ... نام برد که سبب ایجاد اتصال کوتاه در دستگاه و فرمان ایمنی قطع کولرگازی می‌شود تا به بقیه قطعات کولرگازی ال جی 18000 آسیبی وارد نشود.

برای رفع این مشکل در وهله اول برق خانه توسط کارشناس مربوطه باید چک شود تا مطمئن شد که آسیب از این ناحیه نباشد. سپس توسط یک مولتی متر میزان ولتاژ ورودی به کولرگازی را باید اندازه گرفت تا مشخص شود میزان برق مورد نیاز تامین میشود یا نه.

نکته حائز اهمیت در استفاه از کولرگازی 18000 ال جی که باید در نظر گرفت این است که پریز برق مورد نیاز سیستم تهویه مطبوع با سایر وسایل برقی نباید مشترک باشد چرا که این مورد سبب کاهش ولتاژ برق مصرفی میشود بنابراین تا حد امکان یک پریز برق مصرفی مختص کولرگازی در نظر بگیرید.

لازم به ذکر است که استفاده از سیم رابط بلند و یا رابط های دیگر برق نیز میتواند مشکل ساز باشد.

منبع:

https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-lg/کولر-گازی-18000-ال-جی-اینورتر-و-کم-مصرف-a-با-برد-اینورتر-و-گاز-r410a-فروشگاه.html

منابع:


shorturl.at/agTU8

https://bit.ly/2YwVJrF

https://tinyurl.com/wu5w9dt

https://is.gd/HtDzGf

https://v.ht/Zvxi

http://i3t.ir/hRF5o

http://gg.gg/fzaxt

https://opizo.com/PQp0Q1

http://bit.do/fjZXm

 

 


برچسب: کولرگازی 18000 ال جی، کولرگازی 18000 ال جی در بانه، اسپلیت 18000 ال جی، کولرگازی ال جی 18000، کولرگازی 18000 اینورتر ال جی، خرید کولرگازی ال جی 18000،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۵:۴۵ توسط:بانه انتخاب موضوع: کولرگازی ال جی نظرات (0)