کولر گازی گری 30000 کولر گازی گری 30000 .

کولر گازی گری 30000

آشنایی با خرید داکت اسپلیت و انواع آن در مصارف خانگی

داکت اسپلیت ها از دو بخش تشکیل شده است، یک واحد داخلی (تهویه هوا) و یک واحد فضای باز (کندانسور) این دو قسمت توسط دو لوله مسی به یکدیگر متصل شده و از طریق هوای سرد و از طریق مجاری هوا تأمین می‌شوند. و از طریق کانال‌های اجرا شده داکت اسپلیت در اتاق‌ها یا سالن‌های هر واحد آپارتمانی (در سقف‌های کاذب) توزیع می‌شود.

راهنمای خرید دستگاه داکت اسپلیت

خرید داکت اسپلیت معمولاً در خانه یا محل کار شما، ممکن است انتخاب خوبی باشد. بنابراین، اگر قصد خرید داکت اسپلیت را دارید، باید با مدل‌های مختلف آن آشنا باشید. دو نوع داکت اسپلیت، انواع سنتی و اینورتر وجود دارد. دو نوع نیروی محرکه متفاوت هستند. یعنی در مدل اینورتر سرعت می‌تواند متفاوت باشد. در نوع معمول، سرعت کمپرسور ثابت است.

طبعاً به دلیل اینکه سرعت کمپرسور قابل تغییر است، قیمت مدل اینورتر بیشتر است. با این وجود، مهم نیست که این برند چیست، دو نکته اساسی وجود دارد که باید هنگام خرید داکت اسپلیت به آن توجه کنید.

ابتدا ظرفیت تجهیزات را با توجه به مساحت محل انتخاب کنید. این بدان معناست که اگر یک دستگاه فضای بیشتری را پوشش دهد، طبیعتاً باید از ظرفیت بیشتری نسبت به لوازم خانگی برخوردار باشد. دوم، به مصرف برق و کارایی سیستم توجه کنید. وسیله‌ای با قیمتی پایین‌تر از حد معمولی ممکن است در مصرف انرژی زیاد خود هزینه‌های اضافی را در پی داشته باشد.

اصولاً از داکت اسپلیت ها چه مواقعی و برای چه فضاهایی استفاده می‌شود؟

استفاده از داکت اسپلیت ها یا اسپلیت های کانالی برای خنک کردن و گرم کردن گزینه‌های مسکونی، دفاتر، ویلا و غیره به عنوان گزینه لوکس و با هزینه برق برابر یا بیشتر از یک کولر گازی اسپلیت مطابق محاسبات بار گرفت. داکت اسپلیت ها معمولاً به جای چندین اسپلیت در یک واحد استفاده می‌شود.

علاوه بر آزادی در تهیه سرمایش و گرمایش برای هر واحد آپارتمان به طور مستقل، استفاده از داکت اسپلیت ها همچنین هزینه تعمیر و نگهداری و بهره برداری از یک سیستم تبرید را به شدت کاهش می‌دهد. کارشناسان می‌توانند با توجه به شرایط فنی و اقتصادی در هر پروژه، مناسب‌ترین انتخاب از برندهای برتر داکت اسپلیت ها را برای شما عزیزان و سازندگان بزرگ ارائه دهند.

داکت اسپلیت ها را می‌توان به دو گروه زیر تقسیم بندی نمود:

داکت اسپلیت معمولی (اسپلیت کانالی) درجه B

داکت اسپلیت کم مصرف اینورتر کلاس A: طراحی و ساخت این نوع داکت اسپلیت از هزینه مصرف برق استفاده از انرژی کلاس A جلوگیری می‌کند. در تعویض مجرای هوای اینورتر از کمپرسور با عملکرد سرعت متغیر استفاده می‌شود. با کم شدن دمای داخلی، کمپرسور باعث کاهش سرعت کمپرسور می‌شود و با افزایش دما سرعت کمپرسور را افزایش می‌دهد.

 

سایت هدف:

https://twitter.com/infojobmarket/status/1298757261901340674


برچسب: خرید داکت اسپلیت، قیمت انواع داکت اسپلیت، نمایندگی انواع داکت اسپلیت، لیست قیمت داکت اسپلیت، انواع داکت اسپلیت، فروش داکت اسپلیت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۵:۱۴ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)