کولر گازی گری 30000 کولر گازی گری 30000 .

کولر گازی گری 30000

معرفی ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-148

شما برای شستن ظرف هایی که در سینک آشپزخانه جمع شده است به مصرف آب زیادی نیاز دارید، اما اگر برای شستشوی ظروف از ماشین ظرفشویی استفاده کنید درصد آب کمتری مصرف می کنید. و این یعنی یک ایده اقتصادی خوب که شما را ماهانه از پرداخت هزینه اضافه بابت قبض آب معاف می کند. این ماشین ظرفشویی دارای برنامه های مختلف شستشو می باشد که عبارت است از برنامه شستشوی سریع، شستشوی خودکار، برنامه شستشوی معمولی، برنامه شستشوی ظریف، برنامه شستشوی اقتصادی، برنامه شستشو مخصوص ظرفهای خیلی کثیف و بسیار چرب. این برنامه در ماشین ظرفشویی اسنوا به نحوی طراحی شده است که ظروف خیلی چرب و کثیف را با فشار بیشتر و سیستم پخش مواد شوینده به صورت پرتابی، چربی های سخت را پاک کرده و اثری از آن برروی ظروف باقی نمی ماند. این برنامه توسط سنسورهای تعبیه شده ظروف بسیار چرب را به صورت عالی همانند شستن با دست، تمیز می کند.

از دیگر ویژگیهای این محصول قابلیت استفاده از نصف ظرفیت می باشد و برای زمانیست که مقدار ظروف برای شستشو زیاد نیست و می توان از نیمی از ظرفیت دستگاه استفاده کرد و در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کرد .پنل این ماشین ظرفشویی جلوی آن قرار دارد و شامل دکمه های تنظیم شستشو و نمایشگر برای نشان دادن تنظیمات دستگاه است. ظرفشویی اسنوا مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند است که در صورت بروز مشکل و ایراد شما را مطلع می سازد. همچنین کنترل هوشمند جهت شروع با تاخیر فراهم شده که می توان از 1 تا 24 ساعت زمان شروع شستشو را به تاخیر انداخت. برای جلوگیری از دسترسی کودکان، روی بدنه دکمه قفل کودک قرار دارد.

آنچه ماشین ظرفشویی اسنوا را از نظر شستن میوه از ماشین های ظرفشویی دیگر متمایز می کند، قابلیت کار با آب سرد است؛ یعنی اینکه در ماشین ظرفشویی برنامه ای تعبیه شده باشد که با استفاده از آن بشود میوه ها را با آب سرد شست تا پلاسیده نشوند. ماشین ظرفشویی اسنوا بر کار خود نظارت می کند تا همه چیز به طور مطلوب پیش رود. یک زمان سنج، طول مدت هرچرخه را تنظیم می کند؛ یک گیرنده حسی دمای آب و هوا را نمایان می کند تا از گرم شدن بیش از حد ظروف و تخریب آنها جلوگیری کند و گیرنده حسی دیگری می تواند بگوید که سطح آب به اندازه کافی بالا هست تا مرحله شست و شو و آب کشی آغاز شود.

قابلیت هایی مثل قفسه های قابل تنظیم، قفسه بالایی متحرک و وجود فضاهای دندانه دار، تطبیق پذیری ماشین ظرفشویی را افزایش می دهد. به علاوه، مدلهای ظرفشویی اسنوا که سه کشو هستند نسبت به مدلهای قدیمی دو کشو برتری دارند. این طبقه کوتاه برای فنجانها یا سایر ظروفی که ارتفاع زیادی ندارند ایده آل است. مدل های ظرفشویی اسنوا طراحی بهتری برای سبد کارد و چنگال دارند که می توان سبد را برای استفاده بهتر از فضا به دو یا سه قسمت تقسیم کرد. استفاده از این دستگاه  تا حد قابل توجهی مصرف آب خانگی را کاهش می دهد، به طوری که یک دست ظروف 144 پارچه را اگر با دست بشوییم 85 لیتر آب مصرف می شود در حالی که همین تعداد در ماشین ظرفشویی اسنوا تنها 16 لیتر آب نیاز دارد و در برخی مدل ها کمتر از 10 لیتر آب مصرف می شود.


برچسب: ماشین ظرفشویی اسنوا، ماشین ظرفشویی 14 نفره اسنوا، ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-148، کیفیت ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-148، قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا 14 نفره،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۷:۴۱ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)