کولر گازی گری 30000 کولر گازی گری 30000 .

کولر گازی گری 30000

نگاهی فنی به مشخصات تلویزیون سونی 65A8G (بخش سوم)

قابلیت Super Bit Mapping

علاوه بر مواردی که بحث کردیم تلویزیون سونی 65A8G از امکانات دیگری مانند Super Bit Mapping بهره مند است. این قابلیت سبب می شود تا تصاویری با دقت بالاتر نمایش داده شود؛ چرا که با قدرت بالا سیگنال های 14 بیتی را پردازش می کند و سبب بالا رفتن منابع 8 بیتی 10 بیتی خواهد شد، بنابراین با پیکسل هایی با کیفیت بالا در صفحه نمایش مواجه خواهید شد. با استفاده از این قابلیت تصاویری دقیق و کامل به معرض نمایش درمی آیند.


برچسب: تلویزیون هوشمند (SMART)، سیستم عامل اندروید، تلویزیون صفحه تخت (FLAT)، تلویزیون سونی، تلویزیون OLED، تلویزیون HDR، تلویزیون 4K، خرید تلویزیون سونی 65A8G،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۳:۰۲ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

مزایای استفاده از کولر گازی ال جی اینورتر 36000

کولر گازی 36000 ال جی در کره تولید شده و با ظرفیت های بالاتر نسبت به مدل های معمولی تایتان ارائه می شود، از جمله 30000 BTU مناسب برای فضاهای تا 75 متر مربع (ارتفاع سقف 2.7 متر) و 36000 BTU مناسب برای فضاهای تا 90 متر مربع (ارتفاع سقف 2.7 متر) در مدلهای سرد و گرم و سرد می باشد. شدت باد بسیار زیاد 20 متر و مساحت لوله های زیاد از دیگر ویژگی های این مدل است. فیلتر پلاسما در مدل های گرم و سرد و کمپرسور گرمسیری با قابلیت کارکرد تا 60 درجه سانتیگراد از دیگر ویژگی های LG Titan Big Split است.


برچسب: کولر گازی 36000 ال جی، کولر گازی ال جی اینورتر 36000، قیمت کولر گازی ایستاده ال جی 36000، قیمت کولر گازی ال جی اینورتر 36000، کولر گازی ال جی دوال اینورتر 36000، خرید کولر گازی ال جی 36000، کولر گازی 36000 ال جی قیمت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۸:۳۹ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

نگاهی فنی به مشخصات تلویزیون سونی 65A8G (بخش دوم)

تکنولوژی OLED

کیفیت تصویر تلویزیون یکی از مواردی است که همیشه مورد توجه سونی بوده است و در ساخت تلویزیون های خود اهمیت ویژه ای برای آن قائل بوده است. تلویزیون اولد  65A8Gسونی قادر است تا تصاویری با روشنایی فوق العاده بالایی را نمایش دهد. فناوری پیکسل‌ ها با قابلیت نوردهی مستقل بدون آنکه نوری به اطراف نفوذ کند؛ باعث ایجاد رنگ مشکی مطلق می‌شود.

پیکسل های صفحه نمایش تلویزیون به صورت جدا از هم کنترل می شوند، بنابراین کنتراست را به مقدار استاندارد ارائه می دهند و تصاویری روشن و چشمگیر را ایجاد می نمایند. به بیان دیگر باید گفت که تکنولوژی OLED از لحاظ روشنایی بسیار قدرتمند بوده و تلویزیون های مجهز به این تکنولوژی تجربه جدیدی از مشاهدات را برای شما به ارمغان می آورند.


برچسب: تلویزیون هوشمند (SMART)، سیستم عامل اندروید، تلویزیون صفحه تخت (FLAT)، تلویزیون سونی، تلویزیون OLED، تلویزیون HDR، تلویزیون 4K، خرید تلویزیون سونی 65A8G،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۸:۳۶ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

نقد اجمالی کولر گازی ال جی ۲۴۰۰۰ قیمت

کولر گازی 24000 ال جی در بین محصولات ال جی جزوه پرفروش ترین ها محسوب می شود و به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد محبوبیت خاصی پیدا کرده است. از آنجایی که امروزه تمامی افراد از کولر گازی به عنوان سیستم تهویه مطبوع استفاده می کنند، شما هم بهتر است این نوع کولر را انتخاب کنید. کولر گازی 24000 ال جی هم یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که شما می توانید در بین انواع مدل های متنوع داشته باشید.


برچسب: کولر گازی 24000 ال جی، خرید کولر گازی ال جی ۲۴۰۰۰، قیمت کولر گازی ال جی اینورتر ۲۴۰۰۰، کولر گازی ال جی 24000 dual inverter، کولر گازی ال جی 24000 کره ای، کولر گازی ال جی 24000 btu، قیمت کولر گازی ال جی نکست تایتان 24000، قیمت کولر گازی ال جی 24000 پنجره ای،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۳:۰۲ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

نگاهی فنی به مشخصات تلویزیون سونی 65A8G (بخش اول)

سونی در سال 2019 از تلویزیون های مدرن و شیک خود رونمایی کرد که یکی از آنها تلویزیون  65A8Gمی باشد. کاربران زیادی در سراسر دنیا از این تلویزیون خوش سبک استقبال کردند، چرا که این تلویزیون در عین زیبایی دارای امکانات و خصوصیات فوق العاده ای می باشد. تلویزیون سونی 65A8G با تکنولوژی اولد و صفحه نمایش 4K به همراه موتور پردازشگر تصویرX1™ Ultimate تصاویری فوق العاده خلق خواهد کرد.

صفحه نمایش این تلویزیون از قابلیت های مختلفی همچون استاندارد تصویر HDR، قابلیت 4K X-Reality™ PRO، قابلیت درخشندگی صفحه نمایش TRILUMINOS، پردازش پایگاه داده دوگانه و تجربه حرکات صاف با Motionflow™ XR برخوردار است که تصاویری با کیفیت بالا را خلق خواهند کرد. در زمینه صوتی تلویزیون سونی 65A8G با تولید صدایی واضح و با توان بالا جای هیچ سخنی را باقی نگذاشته است. بلندگوهای این تلویزیون از نوع Cinematic S-Force Front Surround بوده که با بهره گیری از قابلیت Acoustic Surface Audio شما را با حداکثر صدا و وضوح بالا رو به رو خواهند کرد.


برچسب: تلویزیون هوشمند (SMART)، سیستم عامل اندروید، تلویزیون صفحه تخت (FLAT)، تلویزیون سونی، تلویزیون OLED، تلویزیون HDR، تلویزیون 4K، خرید تلویزیون سونی 65A8G- قیمت تلویزیون سونی 65A8G،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۱:۲۶ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

نقد فنی تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش چهارم)

قابلیت Smart Things

در عصر جدید علاوه بر توجه بالا به تولید صدا و پخش تصاویر، امکانات اسمارت قرار گرفته بر روی تلویزیون‌ها نیز اهمیت یافته‌اند. تلویزیون سامسونگ 65Q80R از مدل‌های اسمارت تولید شده از این برند است که جدیدترین قابلیت‌های 2019 سامسونگ را در اختیار گرفته است. بهره گیری از قابلیت Smart Things این امکان را به شما خواهد داد تا از طریق تلویزیون عالی و با کیفیت خود تمامی محصولات خانگی اسمارت خود را مدیریت نمایید و کارایی تمامی آن‌ها را بر روی نمایشگر 65 اینچ این تلویزیون QLED سامسونگ مدیریت نمایید.


برچسب: تلویزیون QLED سامسونگ، تلویزیون 4K سامسونگ، تلویزیون سامسونگ Q80R، مشخصات تلویزیون سامسونگ Q80R،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۵:۰۹ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

نقد اجمالی کولر گازی ال جی اینورتر 18000 قیمت

کولر گازی 18000 ال جی یکی از بهترین کولرهای گازی می باشد که توسط برند ال جی تولید می‌شود. تابستان و هوای گرم و کولر گازی های روشن، قطعا مصرف انرژی شما در طول فصل های گرم سال به دلیل استفاده بیش از حد از وسایل سرمایشی افزایش پیدا می کند. اما برند ال جی توانسته با تولید کولر گازی هایی با مصرف بهینه و بازدهی بالا در کنار قیمت مناسب تولید کند.


برچسب: کولر گازی 18000 ال جی، کولر گازی ال جی اینورتر 18000، کولر گازی ال جی دوال اینورتر 18000، کولر گازی ال جی ۱۸۰۰۰ قیمت، قیمت کولر گازی ال جی ۱۸۰۰۰ اینورتر، کولر گازی سردوگرم 18000 اینورتر تایتان ال جی، خرید کولر گازی 18000 ال جی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۳:۵۱ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

نقد فنی تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش سوم)

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ

می دانید که صدا و تصویر در کنار هم می توانند نقش بسزایی در تعیین کیفیت نهایی تلویزیون داشته باشند و به همین منظور با روند تغییر دیزاین و طراحی تلویزیون و با باریکتر شدن تلویزیون ها، بلندگوها و اسپیکرها نیز باریک تر شده اند و به همین دلیل شاید کیفیت صدا در مقایسه با کیفیت تصویر چندان پیشرفت نکرده باشد، اما سامسونگ در تلویزیون 65 اینچش یعنی تلویزیون 65Q80R از فناوری های صوتی زیادی استفاده کرده و توانسته است در ارتقا دادن و بهبود بخشیدن کیفیت صدای خروجی نقش زیادی داشته باشد.

پشتیبانی از فناوری صوتی نظیر Dolby Digital Plus و DTS Premium Sound 5.1 با تفکیک نمودن صدا در کانال های مختلف به سه بعدی بودن صدا کمک زیادی می کنند، و باعث می شوند صدا از کانال های مختلف پخش شود و صدایی همه جانبه و فراگیر در محیط پخش شود. سیستم صوتی 4.1 کاناله این تلویزیون می تواند صدایی به قدرت 40 وات را پخش کند، این سیستم صوتی از چهار اسپیکر و دو ساب ووفر تشکیل شده است.


برچسب: تلویزیون QLED سامسونگ، تلویزیون 4K سامسونگ، تلویزیون سامسونگ Q80R، مشخصات تلویزیون سامسونگ Q80R،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۷:۱۶ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

نقد فنی تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش دوم)

طراحی شده توسط HDR1500

HDR1500 در واقع جدیدترین HDR ارائه شده است. تمامی تلویزیون های باکیفیتی که تاکنون به بازار آمده اند از کیفیت 1000 HDR یا کمتر از آن را پشتیبانی می کردند و حالا با ورود QLED های سامسونگ به بازار جهانی، مخاطبین تصاویر با 1500 HDR را شاهد خواهند بود. همان طور که خود نیز متوجه شدید، هر چقدر این عدد بزرگتر باشد، کیفیت و گستره رنگ قابل نمایش بیشتر است. تصاویر با رنگ ها و کیفیت زیاد که همه جزئیات را به روشنی به نمایش می گذارند، بی شک تماشای هر برنامه تلویزیونی به خصوص فیلم ها را بیش از پیش جذابتر می کنند و همه ما دوست داریم که محتوای مورد علاقه یمان را با چنین شرایطی به تماشا بنشینیم.


برچسب: تلویزیون QLED سامسونگ، تلویزیون 4K سامسونگ، تلویزیون سامسونگ Q80R، مشخصات تلویزیون سامسونگ Q80R،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۹:۳۸ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

آشنایی با خرید داکت اسپلیت و انواع آن در مصارف خانگی

خرید داکت اسپلیت را باید با دقت انجام داد. داکت اسپلیت (Ducted Split) اصطلاحی است که بسیاری از کارشناسان برای اسپلیت های کانالی استفاده می‌کنند که امروزه یکی از رایج‌ترین سیستم‌های سرمایش و گرمایش در آپارتمان‌ها است. داکت اسپلیت یا اسپلیت های کانالی با هوای گرم در زمستان و تأمین هوای گرم در زمستان برای کلیه مکان‌های یک واحد آپارتمان، انتقال هوای خنک یا گرم از طریق مجاری درون سقف‌های کاذب، دمای محیط مورد نظر را به شرایط آسایش و دلخواه تنظیم شدهٔ ترموستات می‌رساند.


برچسب: خرید داکت اسپلیت، قیمت انواع داکت اسپلیت، نمایندگی انواع داکت اسپلیت، لیست قیمت داکت اسپلیت، انواع داکت اسپلیت، فروش داکت اسپلیت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۵:۱۴ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)