کولر گازی گری 30000 کولر گازی گری 30000 .

کولر گازی گری 30000

نقد اجمالی کولر گازی ال جی اینورتر 18000 قیمت

کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی در بین محصولات ال جی جزوه پرفروش ترین ها محسوب می شود و به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد محبوبیت خاصی پیدا کرده است. ال جی در تولید محصولات خود نهایت دقت را به خرج داده و بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید خواهد کرد. در این بخش قصد داریم راجب کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی صحبت کنیم.

کمی بیشتر از کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی بدانید!

کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی یکی از موثر ترین محصولات خانواده ها به شمار می آید و در مدل های متفاوت و در دو حالت سرمایشی و گرمایشی روانه بازار شده است. این کولر گازی دارای دو قسمت داخلی و خارجی بوده که هر کدام از این قسمت ها وظایف مخصوص به خود را انجام می دهند.

بررسی قسمت خارجی کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی!

قسمت خارجی کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی وظیفه خنک کردن گاز را بر عهده دارد و در محیط خارج از خانه نیز نصب خواهد شد. قسمت خارجی این کولر دارای یک بدنه فلزی بوده که بر روی پایه نصب می شود. این قسمت از کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی یک اتصال کامل با قسمت داخلی نیز دارد.

بررسی قسمت داخلی کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی!

قسمت داخلی کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی در محیط داخل خانه نصب می شود و در این قسمت می توان تنظیمات مربوط به کولر گازی را انجام داد. شرایط خاموش و روشن کردن کولر گازی نیز در همین قسمت تعبیه شده است.

طراحی کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی!

کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است که ظاهری متفاوت را در خانه شما ایجاد خواهد کرد. وجود چنین طراحی در کولر گازی 18000 ال جی در افزایش زیبایی ظاهری منزلتان نقش به سزایی را ایفا می کند.

کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی در ابعاد و وزن مناسبی ساخته شده است که در هر محیطی قابلیت نصب خواهد داشت.

همه چیز راجب کمپرسور اینورتر و گاز مبر در کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی؟!

کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی به عنوان یک محصول مدرن و کم مصرف وارد بازار شده است و حدود ۷۳ درصد از مصرف برق را کاهش می دهد. اما چگونه توانسته است این قدر در کاهش هزینه ها نقش موثری داشته باشد؟ در کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی از سیستم اینورتر بهره گرفته شده است که این سیستم تا حدود ۶۰ درصد هزینه های مصرفی را کم می کند. داشتن حالت اسمارت نیز از طرف دیگر مصرف انرژی را تا ۱۳ درصد کاهش می دهد. بنابراین کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی دارای رده مصرف انرژی A+++ خواهد بود. پس اگر به دنبال مصرف کمتر و بازدهی بیشتر هستید کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی بهترین انتخاب شما خواهد شد.

کمپرسور اینورتر چیست؟

در کولرها با مدل های دیگر شاهد سیستم اینورتر نیستیم و این باعث شده تا در حالت سرما و گرمای زیادی محیط مجبور به خاموش کردن کولر گازی شویم. اما در کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی برد دی سی اینورتر وجود دارد که به صورت خودکار بر اساس دمای محیط تغییر کرده و خود را با محیط متعادل می کند. این سیستم باعث شده است تا دیگر نیازی به خاموش و روشن کردن های پشت هم نداشته باشید. قطعا این حالت ۶۰ درصد از مصرف انرژی را کم می کند.

کاربرد گاز مبرد در کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی؟!

وجود گاز های نا مناسب در سایر کولر گازی ها باعث تخریب و اثرات جبران ناپذیری به محیط زیست می شد. اما در کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی با به کار بردن گاز مبر دیگر شاهد ورود آلاینده ها به درون جو زمین نبوده و به عبارت دیگر دوست دار محیط زیست خواهیم بود.

سیستم اسمارت چیست؟

وجود سیستم هوشمند اسمارت در کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی از دیگر تکنولوژی های موجود در آن بوده که مصرف انرژی را تا ۱۳ درصد کاهش می دهد. این سیستم دارای حس گر ماوراء بنفش بوده و می تواند تعداد افراد موجود را تشخیص دهد و بر اساس آن دمای خود را تنظیم کند.

با وجود چنین ویژگی های منحصر به فردی قطعا کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی جزوه بهترین انتخاب های شما خواهد شد.

 

مرجع مقاله:

https://trendrooz.ir/نگاهی-تحلیلی-به-قیمت-کولر-گازی-ال-جی-۱۸۰/


برچسب: کولر گازی 18000 ال جی، کولر گازی ال جی اینورتر 18000، کولر گازی ال جی دوال اینورتر 18000، کولر گازی ال جی ۱۸۰۰۰ قیمت، قیمت کولر گازی ال جی ۱۸۰۰۰ اینورتر، کولر گازی سردوگرم 18000 اینورتر تایتان ال جی، خرید کولر گازی 18000 ال جی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۳:۵۱ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)