کولر گازی گری 30000 کولر گازی گری 30000 .

کولر گازی گری 30000

امکانات تلویزیون ال جی مدل 55UM7660

رزولوشن تصویر در این مدل مانند تمامی تلویزیون‌های 4K دیگر 2160×3840 پیکسل است و در مجموع 8 میلیون پیکسل برای تشکیل یک تصویر دست در دست هم می‌دهند. روشنایی از نوع Direct LED وظیفه تاباندن نور را به صفحه نمایش بر عهده دارد و همین عامل دلیل اصلی باریکی و ظرافت بیش از اندازه تلویزیون آل جی است. قابلیت جدید هوش مصنوعی ThinQ در این تلویزیون کاربرد راحت و جذابی را برای شما به ارمغان آورده است. پشتیبانی از قابلیت سرچ صوتی نظیر Google Assistant، Amazon Alexa و ... از دلایل مهم خرید تلویزیون آل جی UM7660 می‌باشند. سیستم صوتی دو کاناله با توان 20 وات در کنار قابلیت‌های ارتقا دهنده کیفیت و قدرت صدا نشان از صدای باکیفیت در کنار تصویر فورکی می‌دهد. گیرنده دیجیتالی DVB-T2 نیز توانایی پخش انواع کانال‌های صدا و سیمای باکیفیت و وضوح بالا را دارد.

در کنار این همه قابلیت تنوع زیاد در پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی راه‌های ارتباطی تلویزیون 4k آل جی را افزایش داده‌اند. درگاه‌های ارتباطی متنوع و کاربردی در این تلویزیون امکان اتصال تلویزیون آل جی به دستگاه‌های پخش کننده و حافظه‌های جانبی را فراهم می‌کنند. 4 عدد درگاه HDMI برای وصل کردن دستگاه‌های پخش کننده دی وی دی پلیر و بلوری پلیر به کار رفته‌اند، همچنین 2 عدد درگاه USB نیز اتصال حافظه‌های جانبی نظیر فلش مموری و هارد اکسترنال را به تلویزیون آسان نموده‌اند. ورودی rf و پورت اپتیکال و کامپوننت در پنل پشتی تلویزیون جاسازی شده‌اند و اتصالات تلویزیون آل جی را تشکیل داده‌اند.

تصویر خیال انگیز 4K در تلویزیون 55UM7660

ال جی با تولید تلویزیون 55UM7660 تلویزیونی با کیفیت و خارق العاده و خوش تراش را به بازار معرفی نمود. تلویزیونی با ابعاد 55 اینچی و 139 سانتی متری لذت تماشا را دو چندان می‌کند. البته تنها سایز و اندازه تلویزیون نیست که تجربه بصری فوق العاده ای را به چشمان شما می‌بخشد، بلکه کیفیت تصویر فورکی 4k نیز در ایجاد این حس تأثیر فراوانی دارد. در بین انواع تلویزیون اولد و تلویزیون آل ای دی و تلویزیون آل سی دی، تلویزیون‌های آل ای دی بیشترین طرفدار را دارند و از سوی سازنده‌ها نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در تلویزیون ال ای دی که مثل lcd وابسته به نور پس زمینه است، از لامپ‌های کوچک led برای تأمین روشنایی بهره می‌برند. این لامپ‌ها بسته به نوع تلویزیون یا در سراسر پنل قرار می‌گیرند و یا در لبه‌های پنل. قرارگیری لامپ‌های کوچک در پنل تلویزیون موجبات باریک بودن بدنه و کمتر شدن ضخامت تلویزیون را فراهم آورده است.

یقیناً دیدن تصویر بر روی صفحه نمایشی این چنینی می‌تواند رضایت بسیاری از کاربران را به همراه داشته باشد. از ویژگی‌هایی که آل جی برای تلویزیون بالا رده‌اش در نظر گرفته است، قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر 4K upscaler می‌باشد. این قابلیت انواع محتوای تصویری با هر سطح از کیفیت و رزولوشن را بعد از پردازش و تجزیه و تحلیل با کیفیت تصویر فورکی پخش خواهد کرد.

پشتیبانی از قابلیت HDR که جدیدترین فناوری تصویری است، تصاویری روشن و باکیفیت و پر وضوح را خلق کرده است. این قابلیت به معنای محدوده دینامیکی گسترده می‌باشد و با توجه به پوشش دادن طیف رنگی وسیع، در نمایش دادن تصویر پر از رنگ و زندگی و همچنین افزایش دادن نسبت کنتراست عملکردی بی نظیر دارد. در این تلویزیون 2019 از دیگر فرمتهای HDR یعنی HDR 10 و HLG نیز بهره گرفته شده است تا میزان روشنایی و نسبت کنتراست تصاویر افزایش یابد. فناوری Wide Color Gamut نیز به منظور افزایش دادن طیف رنگی تصویر و افزایش دادن گستره رنگ‌های تصویر در تلویزیون آل جی خودنمایی می‌کند، طبیعی است که این همه فناوری و قابلیت نتیجه‌ای جز نمایش تصاویر واقعی و زنده نخواهد داشت.


برچسب: قیمت تلویزیون 55 اینچ، قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ، تلویزیون ال جی 4k، تلویزیون ال جی 2019، تلویزیون ال جی 55UM7660،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۲:۵۷ توسط:بانه انتخاب موضوع: کولرگازی اجنرال نظرات (0)