کولر گازی گری 30000 کولر گازی گری 30000 .

کولر گازی گری 30000

نگاهی فنی به مشخصات تلویزیون سونی 65A8G (بخش دوم)

درخشندگی صفحه نمایش با TRILUMINOS

از موارد دیگری که در کیفیت تصویر تلویزیون سونی بسیار موثر واقع شده است، بهره مندی از قابلیت TRILUMINOS می باشد. قابلیت درخشندگی صفحه نمایش TRILUMINOS رنگ ها را به صورت واقعی به معرض نمایش می گذارد. در واقع این قابلیت سبب می شود تا رنگ ها در محدوده وسیع تری نمایش داده شوند، بنابراین رنگ ها به صورت کاملا طبیعی و جذاب قابل مشاهده خواهند بود. به عبارتی دیگر وجود این قابلیت در تلویزیون، تصاویر را با رنگ واقعی خود آنها نمایش خواهد داد.

استاندارد HDR

یکی از مواردی که تاثیر بسزایی در روشنایی پنل دارد، استاندارد HDR می باشد. HDR تصاویر تاریک را تیره تر و تصاویر روشن را بسیار درخشان و سفید نمایش می دهد. تلویزیون سونی 65A8G با استاندارد تصویر 4K HDR سازگار است که موجب افزایش درصد قابل توجهی در گسترده رنگ های قابل نمایش تلویزیون می شود. به زبان ساده تر، صفحه نمایش این تلویزیون سونی با بهره گیری از استاندارد تصویر 4K HDR ریزترین جزئیات را نمایش می دهد و رنگ ها را به صورت طبیعی و زنده مشاهده خواهید کرد. به طور کلی باید گفت که در تلویزیون سونی 65A8G با صفحه نمایش مجهز به استاندارد تصویر 4K HDR جزئیات بهتر و رنگ های برجسته و روشن قابل مشاهده خواهد بود.

قابلیت 4K X-Reality™ PRO

4K X-Reality™ PRO یک پردازنده ارتقاء دهنده هوشمند است که تمام محتویات شما اعم از فیلم، خبر و ورزش را ارتقاء داده و تصاویر را با رزولوشن بالاتری نمایش می دهد. قابلیت 4K X-Reality™ PRO سبب می شود تا هر پیکسل به صورت مجزا تجزیه و تحلیل شود و کنتراست و رنگ ها به صورت مستقل ارائه گردد. در واقع این قابلیت هر پیکسل از تصویر را اصلاح و بازسازی کرده و جزئیات را به طور کامل نمایان می کند.

بدین معنا که قادر است نقاطی را که روشنایی و درخشش خود را از دست داده اند، اصلاح کند و تصاویری با رنگ های طبیعی و جزئیات کامل به نمایش درآورد. با استفاده از این قابلیت می توانید فیلم هایی که با موبایلتان گرفته اید و یا هر فیلم دیگری که از رزولوشن پایینی برخوردار است، به صورت 4K و با کیفیت بالاتری مشاهده نمایید. بدین صورت این امکان برای شما فراهم می شود تا محتویات مورد علاقه خود را با هر کیفیت تصویری، با رزولوشن بالا تماشا کنید و فضای هیجان انگیزی را تجربه نمایید. 


برچسب: تلویزیون هوشمند (SMART)، سیستم عامل اندروید، تلویزیون صفحه تخت (FLAT)، تلویزیون سونی، تلویزیون OLED، تلویزیون HDR، تلویزیون 4K، خرید تلویزیون سونی 65A8G،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۸:۳۶ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)