کولر گازی گری 30000 کولر گازی گری 30000 .

کولر گازی گری 30000

نقد فنی تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش دوم)

حالا این میزان از کیفیت با قابلیت HDR برای ما فراهم شده است و این قابلیت در تلویزیون های QLED سامسونگ که از قابلیت HDR1500 پشتیبانی می کنند بیشتر قابل درک است. در واقع تلویزیون های QLED کیفیت مثال زدنی خود را مدیون فناوری HDR هستند.

همان طور که می دانید، میزان نور قابل تولید توسط تلویزیون اختلاف زیادی با میزان نور قابل دریافت توسط چشم دارد که این باعث کاهش کیفیت تصاویر می شود. این در واقع همان دلیلی است که باعث شد فناوری HDR پا به دنیای تصویر و سرگرمی بگذارد. در حقیقت میزان HDR با مقدار روشنایی تلویزیون ارتباط مستقیم دارد. در این فناوری که بر پایه بهبود کیفیت رنگ و افزایش کنتراست تصاویر بنا شده، با بالاتر رفتن میزان نور تولیدی صفحه نمایش تلویزیون، فیلم‌ ها با همان کیفیتی مشاهده می شوند که فیلم برداری شده اند.

قابلیت حالت محیطی ( Ambient Mode )

تلویزیون های جدید سامسونگ، در حالت Ambient Mode به گونه ای است که نمایشگر مانند یک شیشه شفاف به نظر می رسد به صورتی که با رنگ دیوار پس زمینه خود یکدست می شود و اطلاعاتی مانند شرایط آب و هوایی، گزارش ترافیک و اخبار و رویداد های تقویم روی آن نقش می بندد. وجود یک کابل نسبتا نامرئی کامل کننده قابلیت Ambient Mode می باشد. این کابل قادر است جریان برق و دیتای صوتی و تصویری را به طور همزمان انتقال دهد. با وجود این کابل باریک که طول آن به 15 متر می رسد، می توانید تلویزیون را در هر موقعیتی نصب کنید به طوری که دکوراسیون منزل شما را به هم نریزد.

موتور پردازنده Quantum Processor 4K

ماندگاری چند ساله سامسونگ در جایگاه برترین برندهای تولید کننده‌ تلویزیون‌ها، بدون شک به امکانات عالی و نوآورانه و پیشرفته ای است که بر روی این محصولاتش مورد استفاده قرار داده است. علاوه بر امکانات فوق‌ العاده‌ای که برای ایجاد و ارائه‌ی تصاویر در تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R به کار رفته‌اند، موتور پردازشگر تصویر Quantum Processor 4K نیز این امکانات را همراهی خواهد کرد تا کیفیتی فراتر از حد انتظارتان را به شما ارائه دهد.

این پردازشگر قدرتمند با الگوریتم پیشرفته، صحنه‌هایی بهینه سازی شده را ارائه خواهد کرد. با این وجود صحنه‌ های ارائه شده بر روی صفحه نمایش دارای کیفیت و وضوح بالا و همچنین روشنایی عالی خواهند بود و همچنین صدا نیز با وضوح و کیفیت بالا ارائه خواهد شد. صدا و تصویر و میزان روشنایی نمایشگر به واسطه‌ی موتور پردازشگر کوانتومی 4K کاملاً متناسب با حجم و میزان روشنایی محیط تنظیم می‌شود تا عالی ترین کیفیت را به شما ارائه دهند. با وجود کارایی عالی این موتور پردازشگر و تاثیری که بر روی تولید صدا و تصویر خواهد گذاشت این نتیجه حاصل می‌شود که قرار است واقعی ترین صحنه‌ها و با جزئیات ریز و دقیق را بر روی این محصول مشاهده نمایید.


برچسب: تلویزیون QLED سامسونگ، تلویزیون 4K سامسونگ، تلویزیون سامسونگ Q80R، مشخصات تلویزیون سامسونگ Q80R،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۹:۳۸ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)