کولر گازی گری 30000 کولر گازی گری 30000 .

کولر گازی گری 30000

نقد فنی تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش سوم)

قابلیتی به نام Multiroom Link که در سیسیتم صوتی این تلویزیون تعبیه شده است، امکان اتصال انواع اسپیکرها و باندهای بلوتوث دار را به تلویزیون فراهم می آورد و بدون هر نوع شلوغی و درهم ریختگی می توان به صورت بی سیم تلویزیون را به اسپیکرهای بلوتوث دار متصل نمود. همچنین پشتیبانی از فناوری بلوتوث امکان برقراری ارتباط با سایر سیستم های صوتی مجزا نظیر سینمای خانگی و ساند بار را به صورت بی سیم فراهم می آورد.

مناسب برای بازی

همان طور که بالاتر نیز عنوان نمودیم، این تلویزیون هم از نظر تصویر و هم از نظر صدا دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشد. سایز بزرگ پنل در کنار رزولوشن بالا این وسیله را قادر می سازد که به نمایش هر محتوایی با ریزترین جزئیات بپردازد و بلندگوهای قوی و چندگانه آن در ترکیب با ساب ووفر، سیستم صوتی آن را تبدیل به پخش کننده ای بسیار ایده آل و تمام عیار می کند. این موارد در کنار نرخ بالایی که این تلویزیون در زمینه نوسازی تصویر دارد سبب می شوند که وسیله مذکور بسیار مناسب اجرای انواع بازی ها، مخصوصا بازی های رقابتی باشد. البته این ها تنها ویژگی های این تلویزیون در رابطه با مبحث بازی های رایانه ای نیست.

بدون شک به هنگام استفاده از بازی های آنلاین نیازمند کنترل کامل بر روی آن هستید که تلویزیون سامسونگ با قابلیت اکولایزر در هنگام پخش بازی سبب دید بهتر در تاریکی خواهد شد و در نتیجه به وسیله تجزیه و تحلیل هر صحنه به منظور بهینه سازی کیفیت تصویر از تماشای هر بازی نهایت لذت را خواهید برد. ویژگی اکولایزر حتی صدا را افزایش می دهد و این یعنی اینکه شما می توانید در هر بازی با هیجان بالایی غرق شوید.

قابلیت دیگری که این محصول در این رابطه ارائه می دهد، FreeSync نام دارد. این فناوری نیز به شما اجازه می دهد که سرعت بازی را بالا و پایین کرده و بازی را برای شما بسیار لذت بخش تر نماید. با این خصوصیت هرگز دست از بازی کردن برنخواهید داشت و حتی هیجان بیشتری برای ادامه آن پیدا خواهید کرد. لذا چنان که یک گیمر حرفه ای هستید، این وسیله گزینه ای بسیار حرفه ای و مناسب برای شما خواهد بود.

سیستم عامل

65Q80R نیز همانند بسیاری از تلویزیون های هوشمند پیشرفته به سیستم عامل آندروید مجهز می باشد. لازم به اشاره است که این سیستم عامل در حقیقت یکی از محبوب ترین پلتفرم های فعلی است که توانسته رضایت طیف گسترده ای از مخاطبین را کسب کند. استفاده از این سیستم عامل سبب می شود که ما در این تلویزیون شاهد ارائه یک رابط کاربر پسند و نیز امکانات بسیار متنوع، جالب و کاربردی باشیم. همچنین قدرت بالای پردازنده که در فوق نیز بدان اشاره نمودیم، سبب می شود که تعامل بین کاربر و منوهای تلویزیون بسیار به روانی صورت پذیرفته و واکنش به دستورات و بهره گیری از قابلیت های مختلف با سرعت بالایی انجام شود. 


برچسب: تلویزیون QLED سامسونگ، تلویزیون 4K سامسونگ، تلویزیون سامسونگ Q80R، مشخصات تلویزیون سامسونگ Q80R،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۷:۱۶ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)