کولر گازی گری 30000 کولر گازی گری 30000 .

کولر گازی گری 30000

بررسی کولرگازی اجنرال مدل پنجره‌ای

کولرگازی اجنرال مدل پرتابل

کولرگازی اجنرال مدل پرتابل مهمترین مزیتش، توانایی جابجایی آن در داخل خانه است. بنابراین، باید تا حد ممکن کوچک و وزن سبک باشد. در بیشتر موارد، چرخ های متحرک نیز در زیر دستگاه برای تسهیل حمل و نقل استفاده می‌شوند. سیستم‌های تهویه مطبوع پرتابل اجنرال با ظرفیت‌های برودتی 9000، 12000، 14000 و 18000 BTU ارائه می‌شوند که قادر به خنک کردن اتاق‌ها از نه متر تا سی متر مربع هستند. سیستم‌های تهویه مطبوع پرتابل نیز به دلیل سهولت در نصب، سرمایش سریع و حمل و نقل آسان در بین مشاغل و فروشگاه‌های کوچک محبوب هستند. حتی می‌توانید از این مدل در مکان‌های اجاره‌ای و شرکت‌ها استفاده کنید. تهویه مطبوع پرتابل اجنرال مجهز به کمپرسورهای روتاری معمولی و تریپیکال است.

نوع تریپیکال آن‌ها همچنین می‌تواند تا شصت درجه سانتیگراد سرد شود. مشکل دیگر کیت اینورتر است. تهویه مطبوع پرتابل این شرکت در دو نوع اینورتر و غیر اینورتر ارائه می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا مشتریان آزادانه محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. طبیعتاً اگر به مصرف برق دستگاه اهمیت می‌دهید، بهتر است به مدل‌های دارای اینورتر بروید. استفاده از فیلتر HEPA در خروجی دستگاه منجر به این واقعیت می‌شود که هوای اتاق از ذرات گرد و غبار تمیز شود و تا حد امکان تصفیه شود. این سیستم تصفیه همچنین از ورود باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌ها به محیط جلوگیری می‌کند. از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به انتشار باد چهار طرفه، نصب سریع و آسان و سرعت باد زیاد در مقایسه با مدلهای مشابه اشاره کرد.

کولرهای گازی ایستاده اجنرال

آنچه کولرگازی اجنرال مدل ایستاده را از سایرین متمایز می‌کند، ظرفیت خنک کننده بالاتر آنها است. سیستم‌های تهویه مطبوع ایستاده اغلب با ظرفیت خنک کننده بالاتر از 26،000 BTU تولید می‌شوند. این سیستم‌های خنک کننده ممکن است مانند تهویه مطبوع پرتابل به نظر برسد. اما حتی اگر می‌خواهید با توجه به ظاهر آنها قضاوت کنید، نباید انتظار چنین چیزی را داشته باشید. نصب کولرهای ایستاده عمدتاً در مساجد، ورزش‌های بزرگ، سالن‌های اداری و تجاری و همچنین در مکانهای شلوغ مانند سالنهای هتل و رستورانها انجام می‌شود. مکان‌هایی که نیاز به تهویه مطبوع قدرتمند و وزش باد شدید دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید کولرگازی اجنرال می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت اجنرال تهویه مطبوع ایستاده خود را از دو مدل، اسپلیت و غیراسپلیت تولید می‌کند. در مدلهای جداگانه واحد خارجی دستگاه در فضای بیرونی ساختمان نصب می‌شود و واحد داخلی در فضای سالن قرار دارد. اما در مدل‌های ساده، تمام قسمت‌های دستگاه در یک قاب قرار می‌گیرند و سپس موتور دستگاه با استفاده از لوله فلزی به فضای خارجی وصل می‌شود. این اتصال برای نیروی حرارتی تولید شده توسط موتور دستگاه است. مدل‌های تولیدی اجنرال شامل ظرفیت خنک کننده از 24،000 BTU تا 90،000 BTU است. کمپرسورهای به کار رفته در این مدلها غالباً اسکرال یا روتاری تریپیکال هستند. مبرد این سیستم خنک کننده R410 است که از ظرفیت خنک کننده بالاتری برخوردار است و از نظر محیط زیست سازگار است. سیستم تصفیه تهویه مطبوع ایستاده باید از ظرفیت تصفیه هوا بالاتری برخوردار باشد. زیرا اغلب در سالن‌هایی با مساحتی بیش از هفتاد متر نصب می‌شوند. Fitler یک کولر ایستاده اجنرال ضد باکتری است و از ورود گرد و غبار به اتاق جلوگیری می‌کند. 

منابع:

https://infojob.tumblr.com/post/624356903360888832/مروری-بر-مزایای-مهم-کولرگازی-اجنرال  


برچسب: کولرگازی اجنرال، انواع کولر اجنرال، قیمت کولرگازی اجنرال، خرید کولرگازی اجنرال از بانه، کولرگازی اینورتردار اجنرال،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۰:۱۶ توسط:بانه انتخاب موضوع: کولرگازی اجنرال نظرات (0)