كولر گازي گري 30000 كولر گازي گري 30000 .

كولر گازي گري 30000

نقد فني تلويزيون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش دوم)

طراحي شده توسط HDR1500

HDR1500 در واقع جديدترين HDR ارائه شده است. تمامي تلويزيون هاي باكيفيتي كه تاكنون به بازار آمده اند از كيفيت 1000 HDR يا كمتر از آن را پشتيباني مي كردند و حالا با ورود QLED هاي سامسونگ به بازار جهاني، مخاطبين تصاوير با 1500 HDR را شاهد خواهند بود. همان طور كه خود نيز متوجه شديد، هر چقدر اين عدد بزرگتر باشد، كيفيت و گستره رنگ قابل نمايش بيشتر است. تصاوير با رنگ ها و كيفيت زياد كه همه جزئيات را به روشني به نمايش مي گذارند، بي شك تماشاي هر برنامه تلويزيوني به خصوص فيلم ها را بيش از پيش جذابتر مي كنند و همه ما دوست داريم كه محتواي مورد علاقه يمان را با چنين شرايطي به تماشا بنشينيم.


برچسب: تلويزيون QLED سامسونگ، تلويزيون 4K سامسونگ، تلويزيون سامسونگ Q80R، مشخصات تلويزيون سامسونگ Q80R،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۹:۳۸ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگي نظرات (0)

آشنايي با خريد داكت اسپليت و انواع آن در مصارف خانگي

خريد داكت اسپليت را بايد با دقت انجام داد. داكت اسپليت (Ducted Split) اصطلاحي است كه بسياري از كارشناسان براي اسپليت هاي كانالي استفاده مي‌كنند كه امروزه يكي از رايج‌ترين سيستم‌هاي سرمايش و گرمايش در آپارتمان‌ها است. داكت اسپليت يا اسپليت هاي كانالي با هواي گرم در زمستان و تأمين هواي گرم در زمستان براي كليه مكان‌هاي يك واحد آپارتمان، انتقال هواي خنك يا گرم از طريق مجاري درون سقف‌هاي كاذب، دماي محيط مورد نظر را به شرايط آسايش و دلخواه تنظيم شدهٔ ترموستات مي‌رساند.


برچسب: خريد داكت اسپليت، قيمت انواع داكت اسپليت، نمايندگي انواع داكت اسپليت، ليست قيمت داكت اسپليت، انواع داكت اسپليت، فروش داكت اسپليت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۵:۱۴ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگي نظرات (0)

نقد فني تلويزيون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش اول)

تلويزيون سامسونگ 65Q80R جزو مدرن ترين و پيشرفته ترين مدل هاي اين كمپاني كره اي مي باشد كه با عرضه آن به بازار جهاني و به خصوص در بين ديگر مدل هاي پرچمدار خوش درخشيد. اين مدل تلويزيون كه از فناوري QLED بهره مي‌برد، روشنايي فوق‌ العاده بالايي را با خود به دل تصاوير راه مي دهد. از اين گذشته تعداد پيكسل هاي صفحه‌ نمايش تلويزيون سامسونگ 2160×3840 عدد هستند كه روي هم رفته با تعداد 8.2 ميليون پيكسل دقت و وضوح بالا را در هر صحنه به خوبي نمايش مي دهند. استاندارد HDR در نمايشگر تلويزيون سامسونگ با تحليل رنگها و تفكيك پذيري شان از همديگر، لحظه هاي واقعي را به معناي واقعي كلمه به هر تصوير راه مي دهد.


برچسب: تلويزيون QLED سامسونگ، تلويزيون 4K سامسونگ، تلويزيون سامسونگ Q80R، مشخصات تلويزيون سامسونگ Q80R،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۰:۴۷ توسط:بانه انتخاب موضوع: اخبار لوازم خانگي نظرات (0)